Особа, яка надає, або має намір надавати інформаційно-диспетчерські послуги, зобов'язана мати статус суб'єкта господарювання, або відокремленого підрозділу такого суб'єкта, отримати свідоцтво про акредитацію диспетчерського пункту, та виконувати відповідні вимоги.
Диспетчерським пунктом є технічно обладнане пристосоване нежитлове приміщення, у якому інформаційно-диспетчерська служба виклику таксі приймає від замовника інформацію про потребу у перевезенні за публічним договором та передає її водію таксі.
Викликом таксі є повідомлення про одноразову потребу у перевезенні за публічним договором, у якому зазначено місце, дату і час подачі автомобіля та контакти замовника перевезення на таксі.
Договір про  інформаційно-диспетчерське обслуговування таксі -  письмовий договір між інформаційно-диспетчерською службою виклику таксі та перевізником на таксі, предметом якого є інформування водія (водіїв) перевізника на таксі конкретним диспетчерським пунктом про виклики таксі.
Інформаційно-диспетчерська служба виклику таксі має право:
-    укладати договір про інформаційно-диспетчерське обслуговування таксі з перевізником на таксі,  який виконує перевезення автомобілем (автомобілями),  на який оформлено дозвіл на таксі та  водій (водії) якого має відповідний атестат водія таксі;
-    обумовлювати у договорі про інформаційно-диспетчерське обслуговування таксі оплату за надані послуги, а також – періодичність і спосіб розрахунку;
-     обумовлювати у договорі про інформаційно-диспетчерське обслуговування таксі штрафні санкції за передачу перевізником на таксі або водієм таксі інформації про виклики таксі сторонній особі, або неповідомлення інформаційно-диспетчерської служби виклику таксі про вилучення, втрату чинності або скасування дозвільних документів автомобіля таксі або атестату водія таксі;
Інформаційно-диспетчерська служба виклику таксі зобов’язана:
-    обладнати у приміщенні диспетчерського пункту робочі місця працівників та укомплектувати їх обладнанням, що забезпечує якісне отримання, опрацювання та передачу інформації про виклики таксі, її фіксацію, збереження, та здійснення інших передбачених законодавством функцій;
-    мати чинне  свідоцтво про акредитацію диспетчерського пункту стосовно кожного диспетчерського пункту, який використовує для надання інформаційно-диспетчерських послуг;
-    забезпечувати передачу інформації засобами та видами зв’язку, які не створюють небезпеки водію та пасажирам під час руху транспортного засобу;
-    вести моніторинг чинності дозвільних документів автомобілів таксі та водіїв таксі;
-    вести у довільній паперовій або електронній формі журнал обліку викликів таксі із зазначенням місця виклику , дати і часу його опрацювання, номеру телефону замовника перевезення на таксі, даних водія таксі і автомобіля таксі, якими виконувалось перевезення, і зберігати таку інформацію протягом одного року;
-    надавати замовнику перевезення на таксі інформацію про затверджену органом самоврядування місцеву тарифну схему перевезень на таксі та, на його письмовий запит, інформацію про перевізника на таксі, що надавав йому послугу перевезення на таксі;
-    надавати органам, що здійснюють державний нагляд у сфері перевезень на таксі, правоохоронним органам, міській (селищній) Раді перевізників на таксі, профспілці водіїв автомобілів таксі на їх письмову вимогу інформацію, що міститься у журналі обліку викликів таксі, а також інформацію щодо суб’єктів, з якими укладено договори на інформаційно-диспетчерське обслуговування, та інформацію про відповідні транспортні засоби та їх водіїв.
Журнал обліку викликів таксі, що ведеться у електронній формі, повинен розміщуватися та зберігатись на обладнанні, яке  знаходиться за місцезнаходженням диспетчерського пункту.
Інформаційно-диспетчерській службі виклику таксі заборонено:
-    опрацьовувати інформацію про виклики таксі у приміщенні, на яке не оформлено свідоцтво про акредитацію диспетчерського пункту, або на підставі дозвільного документу, що є анульованим;
-    укладати договір про інформаційно-диспетчерське обслуговування таксі стосовно водіїв, які не мають атестата водія таксі, та автомобілів, на які не оформлено дозвіл на таксі;
-    передавати інформацію про виклик таксі перевізникам на таксі (або їх водіям), з якими не укладено відповідний договір про  інформаційно-диспетчерське обслуговування таксі та будь - якій  особі, яка  не має дозвільних документів на здійснення перевезень на таксі, або дозвільний документ якої анульовано;
-    передавати інформацію про виклик таксі водію, який не має атестату водія таксі, або атестат водія таксі у нього вилучено;
-    відмовляти замовнику перевезення на таксі, органам, що здійснюють державне регулювання та контроль діяльності перевезень на таксі, правоохоронним органам, місцевій Раді перевізників на таксі, профспілці водіїв таксі у поданні на їх письмову вимогу інформації, передбаченої законодавством.
Інформаційно-диспетчерська служба виклику таксі може вести облік осіб, які здійснюють недостовірні виклики таксі, або порушують законодавство про перевезення на таксі, або громадський порядок, використовувати дані такого обліку у своїй діяльності та обмінюватись ними із іншими інформаційно-диспетчерськими службами виклику таксі, місцевою Радою перевізників на таксі і профспілкою водіїв автомобілів таксі.
Інформаційно-диспетчерська служба виклику таксі не несе відповідальності перед замовниками перевезень на таксі стосовно подачі автомобіля таксі та обов'язків перевізника на таксі і водія таксі, а також не несе відповідальності перед перевізниками на таксі і водіями таксі стосовно достовірності інформації про потребу у перевезеннях на таксі та обов'язків замовників таких перевезень.